Marketing influencerski jest jedną z najszybciej rozwijających się strategii marketingowych od 2017 roku. Polega on na spółpracy z wykwalifikowanym i sprawdzonym influencerem, który publikuje w mediach społecznościowych (głównie Instagram lub Youtube) opinie o produkcie i powoduje wzrost świadomości marki publiczności obserwującej go w mediach społecznościowych, a także ruch na stronie Klienta i docelowo sprzedaż.

Regularne publikacje na temat marki podnoszą świadomość marki i zazwyczaj generują krótkoterminowy i długoterminowy zwrot z inwestycji. Influencerzy mają organiczny zasięg, który powoduje, że ich posty są bardziej wiarygodne, nie są postrzegane jako reklamy, a obserwujący częściej angażują się w interakcję z marką. Dodanie marketingu influencerskiego do swojego mixu marketingowego jest KLUCZEM do sukcesu w 2020 roku. 

Wszystko zaczyna się od świadomości i wiarygodności. Jako Brand Manager albo Manager Marketingu chcesz przekonać i zachęcić klientów do zakupu produktu lub usługi. Chcesz, aby Twoja marka była wyjątkowa i niezapomniana. 

W zależności od odbiorców, do których chcesz dotrzeć, możesz współpracować z YouTuberami, Instagramerami, Blogerami lub korzystać z Facebooka.

Jeżeli zależy ci na 

 - zwiększeniu ruchu w sklepie internetowym

 - zwiększeniu sprzedaży

 - zwiększeniu rozpoznawalności produktów i marki

 - tworzeniu lojalnej społeczności w swoich kanałach w mediach społecznościowych

 

Zwłaszcza jeśli Twoja marka nie jest tak dobrze znana, chcesz zwiększyć jej wiarygodność i pozycjonować ją w wyjątkowy sposób.

 

Zalety współpracy z Influencerem:

 

1. reklamujesz swoje produkty lub usługi

2. opowiadasz inspirujące historie swojej marki

3. komunikujesz się bezpośrednio z grupą docelową

4. korzystasz z gotowej zebranej społeczności influencera, do której innym sposobem nie miałbyś dostępu

5.  algorytm Facebooka i Instagrama nie ogranicza twojego komunikatu

 

 

 

Ryzyko współpracy z influencerem bez wsparcia agencji:

- wysyłasz produkty, influencer przestaje się odzywać, brak publikacji

- content postów niezgodny z filozofią firmy

- nieatrakcyjna komunikacja

- błędy merytoryczne, niezgodne oznaczenia, błędne hashtagi

- brak statystyk

1/3

WARSZAWA Śródmieście

ul. Inflancka 8

+48 888 770 651

(we speak English)